celek czy GeForce MX?

Autor: Grzech (zulus_at_viamedica.com.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 16:38:08 MET DST

Witam

Pomalu sklaniam sie do modernizacji kompa.
Jednak z powodu na dosc marnych funduszy moge sobie pozwolic na jeden
wydatek:((
Tylko nie wiem co wybrac, bo nie widze takich porownan na grupie.
Chodzi mi o to czy wymienic procka na celka 100Hz (w tej chwili mam 600 ciut
podkrecona 83Hz)
plyta solteca na via 65fvb bez mozliwosci zmiany napiecia:(
Czy wlasnie zakupic Ge-fka (obecnie pogrywam na TNT2 32Mb).
Jako ze wielkimi krokami zbliza sie kilka fajowych gierek, zaczuynam miec
obawy ze obecna konfiguracja
bedzie zbyt marna zeby pocignela np UT2:((

Pozdrawiam
Grzech