Dwie karty dźwiękowe w kompie i IRQ

Autor: tr0tyl (tr0tyl_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 16:02:18 MET DST

Witam.

Mam dwie karty dźwiękowe w kompie, jedna to stary SB 16 a druga to wbudowana
w płytę kość CMedia 8330. Instaluję ją i tu pojawia się problem. Mianowicie
obydwie karty chcą działać na przerwaniu IRQ5, oczywiście mają możliwość
zmiany ustawień, ale nic to nie daje, bo można wybrać tylko wyższe wartości,
a tam wszystko jest już zajęte. Mam wolne przerwanie 3 i jakby co to jeszcze
mogę zwolnić 4. Teraz to wszystko niby spoko działa. Mam te dwie karty, mogę
odtwarzać dźwięk z jednej jak i z drugiej, ale czasami 'przeskakuje' dźwięk.
I tu jest moje pytanie. Czy jest jakaś możliwość zmuszenia np. tej c-media
do pracy na innych przerwaniach niż na tych, które przewidział producent,
czy raczej nie. Działam na win98 i w sumie na tym systemie by mi zależało.
Ze swojej strony wiem, że takie siupy z przerwaniami to raczej nie wyjdą,
ale może nie wiem wszystkiego. Jeśli ktoś zna się na rzeczy to proszę o
odpowiedź.

by tnt

--
      ^..^   --(:)OINK!    | garry_at_poczta.fm