Re: [Celeron] Roznica 66mhz a 100.

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 15:28:43 MET DST

> krecenie nie daje rezultatow, tzn zwisa przy 100 (850) a przy szynie 75
dziala,
> ale nie o to mi chodzilo - nie ten stepping po prostu, ten model to max
700mhz :
> ( niestety - kupie wiec chyba 1ghz

eee tam nie ten steping. Ja miałem ten sam stepping (stary B0) i działał na
850, a nowy cel 633 (steppinb C0 dawał radę jedynie FSB 83).
Sprawdź, czy płyta faktycznie podnosi napięcie (jeśli nie podniosłeś to na
pewno nie pójdzie na 100).
Ja miałem MSI na BX-ie podnoszę napięcie sprawdzam a tu kicha w ogóle nie
podniosło się. Dopiero zmiana biosu pomogła. Poszedł bez większych
problemów.
Co dziwne miałem później MSI na 815EP i za cholere ten sam procek nie chciał
działać na fsb 100. Cały dzień się męczyłem i poddałem się.

Pozdro. Seba