Opis Karty Sound Blaster 16

Autor: Tomaszek (sq5csf_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 11:39:54 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów.

Zwracam się do Was z Prośbą.
Mam kartę wymienioną w tytule - model CT2290. Jest ona zintegrowana z
kontrolerem IDE.
Karta jest wypozażona w wzmacniacz audio. I tutaj pojawia sie pytanie. Czy
można go wyłączyć.
Są co prawda wyjścia :line out i speaker. Na karcie jest kilka jumperków,
ale niezbyt dokładnie opisanych. jeślby ktoś posiadał instrukcje do takiej
karty to bardzo proszę o pomoc. Byłem już na stronie Creativa, ale niestety
tam są głównie instrukcje softwarowe a nie znalazłem opisu konfiguracji
sprzętowej samej karty.
DZięki za każdą pomoc.

Tomasz Czajczyński