zapytanie o monitor 19`

Autor: Przemek Pietrzak (elevator_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 13:33:02 MET DST

czesc
nie bede sie pytal jaki mam kupic ;)
chodzi mi o zgola inna rzecz
mianowicie
obejrzalem juz sobie kilka
(nawet mialem w domu ctx pr 960 f)
i kazdy z nich mial feler geometrii
tzn, krawedzie obrazu w lewym
gornym rogu byly lekko wykrzywione
do wewnatrz obrazu.
Myslalem ze to tylko wina fd trinitron
ale zobaczylem to samo na LG 915
(wiem wiem , niedobry)
niestety nie moglem obejrzec tego na
Samsungu np 900 NF, bo nigdzie nie moge go spotkac.
I moje pytanie , czy ten objaw jest wynikiem
niechlujstwa zestrajania elektroniki przez producenta ?
Czy moze , moze sie tak zdarzyc ze podczas
transportu mocniejszy wstrzas przesuwa jakas cewke ?

No i wlasciwie co moze byc przyczyna tego zjawiska ?

Jakie monitory sa najbardziej powtarzalne (chodzi mi o geomtrie ) ?

I ostatnie, zna ktos porzadny sklep na slasku
gdzie mozna poogladac monior przed kupnem ?
(w MediaMarkcie juz bylem)

z gory dzieki za info
Przemek PIetrzak