Re: jaka Nagrywarka czy np. TEAC ??

Autor: Tomek (iksystem_at_intermik.com.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 11:47:26 MET DST

Użytkownik "donkey" <donkey_at_bobdom.com.pl> napisał w wiadomości
> czy Teak to dobre nagrywarki albo LG ?
> i czy nie bedzie probelmu z wypalaniem CD > 700 MB ????
> i zeby pod Xp chodzilo
> bo mam stara nagrywarke 2x i zanic pod XP nie moge uduchomic
> wszysktie programy sie wieszaja na niej :(
>
> dzeiki

Polecam nagrywarke LG GCE-8160B predkosc 16/10/40 z systemem zapobiegania
występowaniu błędów SuperLink. Nagrywam bardzo dużo płytek i jeszcze zadna
"nie padła".
Wczesniej mialem kilka nagrywarek ale ta dopiero moge polecic z czystym
sumieniem.
Nie ma problemu z wypalaniem plyt 700 MB i na pewno chodzi pod XP.
Na pewno bedziesz zadowolony jak ja.
Wodzio