DVD Samsung SD-612B

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:28:39 MET DST

Mam problem. Pecet widzi DVD nie jako Samsung ale jako COMPAQ SD-612B
(chyba, że sprzedali mi Compaq'a jako Samsunga...). Nie ma konfliktów więc
niby jest OK.

Natomiast próba uruchomienia filmu kończy się komunikatem o braku drivera do
napędu DVD.

Szukałem w necie i nie znalazłem w ogóle żadnych sterowników pod Windows
(Millenium) a jedynie pod DOS na stronie Samsunga (i to też nie od tego
modelu).

Czy może problem dotyczy softu-playera DVD? Używałem tylko tego
zamieszczonego na płycie.

Kto mi może pomóc?

Włodek