Re: Z innej beczki o DTLA 307030

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:00:44 MET DST

"-=<>=-" napisał(a):

> Witajcie!!!
> Jestem na razie szczęśliwym posiadaczem w/w dysku tzn. rok i dwa miesiące.
> I moje pytanie jest takie, czy te dyski mają taki błąd konstrukcyjny, że
> "muszą paść", czy może jest inaczej?
> Oczywiście mój dysk to made in Hungary, assembled in Romania.

Nie "musi" paść, ale jest duzo wieksze prawdopodobienstwo niz innych.
Mam taki sam dysk juz prawie rok (listopad 2000). Juz zdradza oznaki
padania. Fakt ze daje mu popalic i go nie oszczedzam, ale do tego sluzy.
Zerowalem go - narazie pomoglo, ale na jak dlugo? Mam nadzieje ze
jeszcze conajmniej pol roku, bo wtedy wymienia mi na lepszy :)
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |