Odp: Run time error

Autor: WTM (nbpditwot2_at_nbp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 08:35:59 MET DST

> Witam
> Widze ze kolega ma plyte ECS ktorej
> zakup rozwazam. Czy niemialby kolega
> nic przeciw temu gdyby mi odpisal jak
> sie plyta sprawuje, czy mozna na niej
> podkrecac procesor, jaki ma bios itp.
>
> Bede bardzo wdzieczny.
> Moze ktos inny z grupowiczow sie wypowie?
>
> Pozdrawiam
> Slawek
Witam.

fsb 266, z mojego Durona 800 wyciagnelem cos kolo 890 Mhz przy stabilnej
pracy.
Bios Phoenix
Procka podkrecalem z poziomu biosa
Monitorowanie temperatury procka i plyty.
Zabezpieczenie przed przegrzaniem procka, tj ustawiasz temp. przy ktorej
komp sie wylaczy.
Zabezpieczenie przed uszkodzeniem wiatraka na procku.
Plytka jest zintegrowana z k. dzwiekowa ktora mozna wylaczyc w biosie albo
zworka
(na marginesie dzwiek jest do bani: rwie i szarpie)
W sumie:
Do zestawu mam jeszcze Ge Force II MX 400 64 Mb,
dysk 40 Gb Seagate 5400, SB 128, 128 Mb ram
System chodzi stabilnie bez zadnych oporow.(win98, 2k)
Gdyby jeszcze poprawili k. dzwiekowa nie mial bym sie do czego przyczepic.
Tania i dobra 280 pln

Pozdrawiam Barnej

barnej_at_go2.pl