Resetowanie komputera

Autor: Wujek (wujeksir_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 08:24:13 MET DST

Posiadam nastepujacy sprzet : Athlon 1330 , plyta MSI K7 + RAID , grafika
leadtek gerorce 2 pro 32 ddr , 256 ram , do tego dekoder dxr3 , live 5.1 , i
isdn fritz pci .

Problem jest nastepujacy , przy odtwarzaniu filmow DIVix , MPEG1 i 2
komputer sie zacina lub resetuje (cześciej to drugie). Przy odtwarzaniu DVD
problemu nie ma (dekoduje dxr3).
Zauwazylem jeszcze jedna rzecz : przy benchmarku sisoft sandra 2001 w tescie
na predkosc płyty gównej (sprawdza chipset i predkośc pamięci) wyniki sa
zaskakująco małe {porownywalne do plyty z BX}.

Co moze byc przyczyna takiej a nie innej pracy komputera ?
Oczywiscie nic nie jest podkrecone , do sprzetu uzuwam oryginalnych
sterownikow ,
zasilacz w obudowie ma 300 W.

Ktos mi powiedział , że zle jest ustawiony wartosc AGP Aperature Size {nie
wiem czy dobrze napisałem ;) } ustawiłem na połowę pamięci czyli 128 MB. -
niestety bez skutku.

Proszę o pomoc ,
Pozdrawiam ,
Wujek