Re: ustawienie tylnych satelitow

Autor: !!! X-RAV !!! (xrav_at_elmont-waw.com.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 08:23:21 MET DST

> 4 satelity + subwoofer (FPS1000 + AC'97 na ECSK7VZA)
> czyli symulacja "surroundu" - podwojne stereo
> a oto moj pokoj (aby dodać realizmu narysowałem nawet okna):
> ;-]
>
> ----=====---=====---
> | Lp SUB Pp |
> | |
> | |
> | Lt Pt |
> ------------------------------

Najlepiej subwoofera pod biurko (pod monitor) z lewej lewpy przod z prawej
pp i analogicznie tylne glosniki. Co do subwoofera to niskie dzwieki nie sa
przestrzennie lokalizowane przez ludzkie ucho czyli w praktyce gdziekolwiek
bedzie on stal Ty bedziesz go tak samo slyszal (chyba ze za lodowke go
schowasz :) ). Kierunki w przestrzeni rozpoznajesz po wysokich tonach i je
musisz dobrze ustawic wzgledem uszu (glowy).

X-RAV http://www.xrav.hg.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN: 20807659 [wAw]EKIPA_MALBORK