SCSI problem-pomocy....

Autor: Przemyslaw Gast (niewiesznic_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 01:25:14 MET DST

Witam,
Mam problem, jesli chodzi o SCSI jestem zielony.,..
Mam Adapteca 2940 UW zainstalowalem go, podczas startu ladnie szuka dyskow
Pod NT 4.0 tez ladnie jest..
Wszystko spoko.
Postanowilem do niego dolaczyc Yamahe crw8424s,
 Podlaczylem kable (zasilanie i tasme 50), i ladnie sie uruchamia, niby
dziala, ale kontroler jej w zaden sposob nie wykrywa,,...
Czy ja robie cos zle (na pewno, ) ale co ???

A podczas startu kontroler pisze takie o to rzeczy:

Time out Failure during SCSI Inquiry Command!
Rescaning for SCSI devices ......

tak 2 razy po czym:

No SCSI boot devices found..
No netbios (costam... zapomnialem)...

i koniec...
nie widzi mi w ogole tej nagrywarki...

Zaznaczam, ze oba przedmioty sa 100% sprawne, sam widzialem jak pracowaly u
kogos innego..

prosze o pomoc.

p.
Jesli mozliwe prosze o przesylanie odpowiedzi na adres
niewiesznic_at_poczta.onet.pl

Dziekuje,.