Re: Via jest be....

Autor: Perun (perun_at_cad.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 04:32:36 MET DST

jareux wrote:

> Podaruj sobie wszelkie MB z chipsetami typu VIA cos tam... omijaj szerokim
> lukiem
> Mialem wlasnie taka VIA 133 pro i mialem a to klopoty z AGP (drukarka nie
> dzialala po 1 minucie, potem z dzwiekeiem - chroboty i chrzesty ---AC97)

Że też co chwilę takie głupoty trzeba czytać ;( chłopcze, ja mam płytę A z
chipsetem Via Apollo Pro 133A i dzień zakupu okazał się dniem szczęśliwym.
Płyta działa bezproblemowo, żadnych problemów sprzętowych, żadnych zwisów!
Jak masz kłopoty pod Windows to zapodaj sobie Via4in1. A nie opowiadaj tu
pierdół. A swoje rady zachowaj dla młodszego brata, bo tylko dla niego
jesteś autorytetem.

Pozdry

--
TRAKTOPEL POWERED