Re: Co sie dzieje?

Autor: Bart C. (bart_c_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 22:09:10 MET DST

Użytkownik Lukasz Jakubowski <lukaszj_at_s3group.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BD6A106.459A294E_at_s3group.com.pl...

> I tylko nie przeczytales co bylo napisane, ze jesli system dziala w
> porzadku to nie jest to problem i nie trzeba niczego naprawiac...
>
> Lukasz

Nieeee, no po prostu zwyciezyla ciekawosc i moze troche irytowaly mnie
przypomnienia przy kazdym starcie NDD.

Bart C.

P.S. Na przekor raportom UE na temat Polakow i ich dziwnej sklonnosci do nie
czytania wszelkich informacji (tipsow), staram sie raczej czytac wszystko
;-)