Kontroler ASUS PCI-Ultra66c

Autor: Piotr Zalewski (piotr.zalewski_at_inetia.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 19:52:06 MET DST

Zakupiłem wymieniony w temacie kontroler do płyty Asus'a P3B-F, coby sobie
przyspieszyć pracę kompa (mam dwa dyski UltraDMA66, a jak wiadomo kontroler
na płycie jest dma/33). Niestety nie działa!
Problem polega na tym, że po podłączeniu dysków i ustawieniu w biosie Boot
from SCSI device i wyłączeniu kontrolera systemowego, Windows zaczyna się
ładować i nagle wiesza się na ekranie powitalnym (logo.sys) i ni cholery nie
chce iść dalej. Drivery zainstalowałem wcześniej, zanim podłączyłem dyski,
ale to nic nie zmienia. Tak czy siak nie działa.
Szukałem jakiejś odpowiedzie na DejaNews, ale nic nie znalazłem.
KnowledgeBase Asusa chwilowo nie działa. Ktoś mógłby pomóc?

Piotrek Zalewski

ps. Zapomniałem dodać, że w trybie awaryjnym Windows się uruchamia.