ABIT K7VA

Autor: Beegee (bgrzeg_at_et.put.poznan.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 19:40:16 MET DST

Witam.
Mam kolejny powazny problem z moja plyta glowna. Plyta nowa, dopiero co ja
dostalem. Wczesniej mialem inna. Od momentu przesiadki zaczely dziac sie z
moim pc rozne dziwne zeczy. Moja konfiguracja
1. Duron 700
2. 128 DIMM
3. IBM ATA 100
4. SB LIVE
5. GEFORCE IIMX
6. TUNER TV
7. NAGRYWARKA TEAC 8/
8. DVD PIONEER
9. Zasilacz 250 W
Problemy:
1. Wszystko dziala jakby wolniej
2. Nie moge przegrywac plytek z cdromu na nagrywarke przy pelnej predksci
3. Po okolo pol godziny odgrywania filmu w formacie divx obraz zaczyna
skakac.
Co to moze byc. Czy jest to wina softu czy mam piekna zwalona plyte.

Za wszelkie info z gory dziekuje

BeeGee