Karta sieciowa a Windows.

Autor: Łukasz Drop (long_at_polychrome.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 19:04:18 MET DST

Witam
Dlaczego, gdy zainstalowana jest karta sieciowa (Acorp L-970 na chipsecie
RTL8029(AS)), to Windows uruchamia sie dluzej? Podczas uruchamiania jest 30
sekundowa cisza - dysk nie pracuje i nic sie nie dzieje, jakby system na cos
czekal, lub czegos szukal... Wydaje mi sie, ze to nie jest wina samej karty
sieciowej (na innej karcie sieciowej tez tak samo), ani samego Windows (na
Win 98 SE tak mialem (choc nie zawsze), na Win ME nie bylo tego problemu, a
teraz na Win XP jest). Byc moze jest to wina jakichs ustawien? - blednej
konfiguracji? - Kolega z komputerem obok z prawie ta sama sieciowa, na tych
samych sterownikach (z windows XP) nie ma tego problemu.
Co jest tego przyczyna? - spotkal sie ktos z tym problemem?
Pozdrowionka
P.S.
Nie wiem, czy to jest wina sprzetu, czy systemu, wiec wyslalem na obie
grupy.