DXR3 i brak kolorów na wyjściu TV

Autor: Bijej (paciorek_at_inetia.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:54:44 MET DST

Używam tego sprzętowego dekodera DVD, wcześniej wwszystko było ok, później w
związku z zmianą konfiguracji kompa wyjąłem DXR3, po dwóch miesiącach
zainstalowałem ją znowu i jest problem na wyjsciu video obraz jest klarony
ale tylko czarnobiały, praktycznie nic sie niezmieniło; TV, kable te same, w
kompie z VOOODOOO 2000 przeszedłem tylko na ATI Radeo( niestety jakość
obrazu z jego wyjścia video jest fatalna)
Gdzie szukać problemu?