samoczynny reset komputera [pilne]

Autor: Wozik (wozik_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 08:22:47 MET DST

Witam,

Wczoraj pojawił mi się dość poważny problem. Komputer zaczął mi się
sam resetować w Windows 2000. Dzieje się tak zaraz po starcie systemu.
Czasem chwilkę podziała, ale przy próbie uruchomienia jakiejkolwiek
aplikacji system wywala się permanentnie. Za to pod Linuxem działa
bezbłędnie.

Co je?

Konfiguracja:

Abit ST6-R
160 MB RAM (2x64 i 1x32) - stawiam na nie, ale czy to możliwe, że raz
działają, a raz nie? Jak przetestować wszystkie kostki po kolei?
Celeron 633 (z działającym wiatrakiem i big coolerem) niepodkręcony
reszta chyba nieważna

Proszę o pomoc!

--
wozik_at_lublin.top.pl