Stary sprzet

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 08:14:27 MET DST

Witam!
Pisalem o klopotach ze startem mojego P120 po nocnym wylaczeniu ale teraz
zawiesil mi sie w dzien. Poniewaz chodzi na nim SDI wiec musialem cos z tym
zrobic. Od poczatku podejrzewalem karte Video i okazalo sie, ze na mojej
S3TrioV64 (?) uklady ROM i RAM sa w podstawkach. Po wydlubaniu ich z
podstawek potraktowalem podstawki plynem w aerozolu i wsadzilem kosci
spowrotem. Na razie dziala ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com