Re: problem z Winfastem

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Wed 24 Oct 2001 - 16:46:59 MET DST

| Mam karte Winfast geforce2 MX 400, jak pracowalem na Milenium nie bylo
| problemow z wyjsciem Tv, obecnie gdy przesiadlem sie testowo na XP nie wiem
| jakim programikiem udostepnic filmy DVD lub divix na telewizorze, przy
| instalacji z org. plytki nie instaluje we wlasciwosciach karty wszystkich
| zakladek jakie byly wczesniej. Czy jest to problem progranu do obslugi karty
| Winfox czy inny. Prosze o pomoc
| Radek

ja mam leadtek winfast gf2mx i pok każdym systemem _nie miałem_ problemów z tv outem :) - po pierwsze pod xp nie instaluj nic z płytki - po pierwsze nie ma tam ani sterow pod xp ani zadnego programu sterujacego (winfox) pod xp - tv out dzialal bezporblemu na sterach instalowanych przez system a takze na nieoficjalnych 21.83 i z whgl 21.85 - sprawdz tez podlaczenie moze ci wyleciala wtyczka przy telewizorze - ja mam troche luzne euro i czasem gubi mi obraz - pukniecie w telewizor rozwiazuje problem :)))))))