Re: Karty TV

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 13:56:05 MET DST

> chcialbym sie was spytac o recenzje kart tv Pixel View czy: nie bede mial
> problemow z nia (mam plyte Abita KT7) moze ktos uzywa tej karty przy tej
> plycie, prosilbym o porade innych uztkownikow tychze kart,

No wiec ja probuje uzywac PixelView Play TV PAK pod W2k (plyta Abit KA7) i
sukces jest polowiczny, tzw. moge sluchac radia i ogladac TV, ale nie moge
zrzucac filmikow na dysk. uzywalem oryginalnego softu i oprogramowania
Borga, ale sukcesu w dalszym ciagu nie odnioslem. w koncu dalem sobie
spokoj. co do jakosci obrazu to tez nie jest za dobrze - podejrzewam, ze
tuner LG zamontowany na tej karcie jest dosc cienki. ogolnie polecalbym
raczej np. AverMedia.

pozdr.
CHOOCH