Klopoty z portem podczerwieni (IRDA)

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 13:42:38 MET DST

Witam.

A wiec zakupilem port podczerwieni :) , ale mam problem w zmuszeniu go
do pracy. Sama irda jest podlaczana pod port COM, i jest to jak
mniemam "odpowiednik" MA600 Infrared Adapter (szczegoly tutaj
http://matweb-01.com/English/eng-products-ma600.htm)

1.Podlaczam pod COM1 , instaluje drivery (Ma-600.inf I Ma-600.SYS) -
pojawia sie w systemie :

a) "Urzadzenie komunikacji pracujace na podczerwien"
b) Mobile "Action MA-600" w kartach sieciowych
c) Virtual Infared COM Port i Virtual Infared LPT port

Powstaje virtualny port COM4 , pod ktory podpieta jest irda (fizycznie
do COM1)

2. W panelu sterowania ustawiam "Podczerwien" na :

a) Wlacz komunikacje w podczerwieni
b) Szukaj co 3 sekundy
c) Ograniczenie predkosci do 38.4 kbps
d) odhaczam "Zainstaluj opro. dla Plug and Play)

STAN : BRAK URZADZEN

Nie jest wykrywany ani Siemens S35i , ani Ericsson T39m. Firmowy
program S35i Handset Manager wyrzuca bledzik ze nie znaleziono MA-600.

Telefon i port oczywiscie sa w zasiegu w linii prostej ok. 5 cm.
Nie ma zadnych konfilktow sprzetowych w comach.

Czy ktos moze mi polecic jakies rozwiazanie, moze inne drivery albo
cus w tym stylu :)

Z gory dzieki za pomoc.