Re: P4, chodzi za szybko?

Autor: Roman Rumian (rumian_at_agh.edu.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 13:07:36 MET DST

Witam,

SeLoX wrote:

> Witam grupowiczow. Mam P4 1.5 GHz na plycie ABIT BL7-RAID i 768 MB ramu. W
> windowsie kazda aplikacja multimedialna pracuje mi za szybko. Nie da sie
> odsluchac zadnego dzwieku ani odtworzyc video nie mowiac juz o grach.
> Wszystko chodzi przynajmniej 2 razy szybciej. Co na to poradzic?

jesli uzywasz Win98, i uklad audio jest AC'97, to trzeba pogrzebac w jego
ustawieniach nadprobkowania (gra 48kprobek/s, wiec inne szybkosci musi
zmieniac).
Ja mialem taki problem z dzwiekiem w grze V-Rally i po przestawieniu suwaka
szybkosci przeprobkowywania (czy jakos tak) z prawa na lewo - wszystko wrocilo
do normy.

Pozdrawiam

Roman Rumian