Re: Przejsciowka FCPGA

Autor: bobo (radzymin_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 12:03:41 MET DST

Witam

>Czy ktoś instalował sobie na błycie slot1
>Np. Abit bh6 1.1
>Przejciowke slot1 -> FCPGA i montował np. pIII 800 Mhz.
>Albo np. celera 800?
>Czy to pójdzie?
>I od jakich częstotliwości mogą pojawic się problemy?
>PIII 1Ghz to przesada? Albo Celer 1.1Ghz?
>Nie chce mi się zmieniać płyty - jest bardzo dobra i ma ISA a
>i815 chyba nie ma ISA?

Mam płytę Atrend ATC6230 na BX i po zastosowaniu przejściówki
z regulacją napięcia (Asus) próbowałem najpierw Celerona 800
(niestety nie był mój, a chodził nawet na szynie 133 Mhz), a obecnie
Celeron 1000 Mhz. Nie zmieniałem płyty ze względu na sloty ISA
(Nigdy nie oddam Sound Blastera AWE-64) oraz obudowę (AT)
i nie żałuję. Wprawdzie bios pokazuje go jako Pentium III Coppermine
(niestety nie ma juz aktualizacji do mojej płyty), ale w niczym to nie
przeszkadza. System jest stabilny jak poprzednio z Celeronem 433,
a dużo wydajniejszy.

Pozdrawiam
Bobo