problem z modemem

Autor: dfgg (sdafsd_at_sdff.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 12:01:31 MET DST

Moze problem ten juz byl omawiany i moze jest blachy. Mam modem o zlaczu
ISA. Nie mam jednak do niego sterownikow.Mam windowsa 98. Komputer nie
wykrywa automatycznie sprzet wiec instaluje go opcja "dodaj nowy sprzet".
Probowalem zainstalowac standardowe. Pozniej pojawil mi sie problem z
portami COM (mam dostepny 2 lub 3) . Probowalem obu portow jednak podczas
laczenia z TPSA wyskakuje mi kompunikat iz nie moze znalezc mi modemu.
Bylbym wdzieczny za pomoc.