Re: ThinkPad 600e

Autor: Trzastek (trzastek_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 11:42:28 MET DST

"Hełmofon" <hromosom_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam i dziękuję
>
> Na stronie IBM byłem jednak działanie tego przez modem pozostawia dużo do
> życzenia
> Potrzebuje jakiś ftp lub innych stron
>
> Robert "Hełmofon" Gromek
> www.rowerowy.wolomin.com
>
> Użytkownik Paweł Ogrodnik <pogrodni_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9r4eao$7kl$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...

Podaj model tej 600e jest na tabliczce znamionowej sa to cztery cyfry
myslnik trzy cyfry (np. 2456-11g) jest to potrzebne do odnalezienia wersji
plyty i urzadzen na niej. Napisz jeszcze do jakiego systemu maja to byc
sterowniki i jakie (grafika, modem, dzwiek , itp.) to podesle ci na priva bo
lacze mam szybkie i z ibm mi sie ciagnie 100 kb/sec a poza tym u mnie w
firmie jest wszystko ibm wiec moze mam na jakiejs plytce!

Pozdrawiam,

Trzastek