Re: zasilacz do plusteka;

Autor: Andrzej (annocun_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 11:36:36 MET DST

ja mam ut12 i jak sobie bym zasilacza nie podlaczal w dowolnej kolejnosci to
chodzi bez problemu , wydaje mi sie ze to cos w skanerze sie dzieje a
zasilacz to kup dovolny stabilizowany na to napiecie ( prad moze byc
wyzszy - zapewne taniej niz u dystrybutora)

Uzytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:chomik.9r4ujm.3vv8fl5.1_at_nie.dzisiaj...