Odp: problem z abitem KG7-RAID

Autor: Loccutus (tropez_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 11:33:33 MET DST

Ciach jak mówiom...
> mam plytke ABIT KG7- RAID ktora nie chce wspolpracowac z karta graficzna
> PIXELVIEW GF 2 TI
> po wlozeniu karty plyta staje ( nawet bios sie nie odpala)
> prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu

Nie znam karty ale mam teorie.

Przez analogie do mojego Abita , tyle że SA6R - proponuje włożyć do kompa
inną kartę ale albo nową AGP albo PCI - dlaczego?
Domyślnie Bios ustawiony jest na AGP x4 i jeżeli grafa może tylko x2 to nie
odpali. i albo wkładasz grafe która to zniesie albo stareńką na PCI której
wisi ile razy jest ustawione AGP..

Jak sprzęt ruszy to w biosie przełączas AGP z 4 na x2 i wyłączas kompa.
Wkładasz swoja karte i jush.

Może to pomoże