Czytnik CD-ROM

Autor: JaKo (j.kozlinski_at_metron.torun.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 10:05:00 MET DST

Witam !
Posiadam czytnik CD-ROM Samsung 32x. Według mnie dziwnie się zachowuje,
mianowicie:
-płyty tłoczone i płyty CD-R czyta bardzo dobrze
-płyta CD-RW (niepełna) z jedną sesją czyta bardzo dobrze
-płyta CD-RW (nie kasowana, kasowana tylko TOC) kilka sesji - różnie,
najczęściej czyta tylko pierwszą sesję
-płyty CD-RW z pełnym kasowaniem (nie tylko TOC) nie czyta wogóle.
Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem ?

PS. Laser raczej czysty. Czyściłem płytą i manualnie.

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki.