Re: UPS Sepoms

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 09:16:07 MET DST

In article <9r4qal$fde$2_at_news.tpi.pl> "Sylwia" <s-chan_at_go2.pl> writes:
>From: "Sylwia" <s-chan_at_go2.pl>
>Subject: UPS Sepoms
>Date: Tue, 23 Oct 2001 23:58:14 +0200

> Wykopałem UPSa, nazywa się to Sepom's, ma może ktoś program, do
>monitorowania jego działania, a może istnieje jakiś program uniwersalny?

Jak wykopales to pewnie taki stary jak moje w pracy :-)))
Zadnego programu do monitorowania, na wyjsciu wystawia sygnaly zwarcie/
przerwa sygnalizujac brak 220V i chyba rozladowanie baterii. Mam to
podlaczone do specjalnej karty ISA w serwerze NetWare, z ktora dziala bez
problemu sygnalizacja zaniku napiecia i down po zaprogramowanym czasie.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com