Pytania o płytę MS BVC1A-H

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 08:40:08 MET DST

Szanowni Panowie (i ew. Panie),

1. Poradźcie, czy w ww. płycie warto podmieniać BIOS na nowszy (Award ze
strony producenta v. 1.2)? Czy zmiany są znamienne i warte zachodu?

2. To samo, tylko Via 4in1. Warto instalować, czy nie, oraz które komponenty
instalować - podczas instalacji zadaje pytania o kolejne składniki, a ja nie
wiem ktory jest do czego. Zainstalowalem wszystkie, to mi spowolniło dostep
do dysku i skopało rejestr.

Pozdrawiam,

Tomek