Re: Panel LCD 17"

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 08:09:13 MET DST

On Tue, 23 Oct 2001 14:41:49 +0200, "mi$iek" <misiekpm_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam
>
>Mam rozumiec ze jednak zwykly monitor, pomimo duzo nizszej ceny, jest
>jednak lepszy ??? Skad zatem bierze sie cena LCD, czy to tylko moda ???
>Raczej nie gram i z grafika nie pracuje, ale roznie to bywa, na miejscu
>mi nie zalezy, zatem jednak normlany monitor ? Myslalem ze na LCD jest
>wszystko ostrzejsze i ze ogolnie obraz jest lepszy :((

I tak jest ale tylko w rozdzielczości fizycznej panela - w innych
będzie wszystko troche rozmyte. Ja używam panela 18" w pracy i 15" w
domu - i nie wrócę do kinoli. Obydwa są dobrych firm (Philips, NEC) i
nie mam problemów z grami, z filmami (divx i DVD), grafiką, padniętymi
pixelami. Panele (jak wszystko) sa lepsze i gorsze - dlatego jak
kupisz dobrej firmy nie będziesz miał problemów z jasnością,
kontrastem, czasem reakcji itp.

Poczytaj sobie testy paneli w prasie (chyba ostatni PCWKomputer i
któryś z ostatnich Enterów)

--
P0zdrawiam
p0li     p0li_at_poczta.onet.pl