komp sie resetuje...

Autor: Konrad (starko_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 07:42:24 MET DST

Witam,

Nie wiem ktory raz to juz pisze, ale problem pozostaje nierozwiazany.
Moj sprzet: athlon500(slotA) msi 6191 (k7pro mATX) 128mb Samsung (niedawno
wymienilem, myslalem ze to pamiec).. co tam jeszcze, v2000 pci no i zasilacz
200w (w kompie jest jeszcze cd lg cd-r tez lg, hdd quantum 6.4 i flop)
Jak odpale kompa to wszystko chodzi ok, ale jak pochodzi z kilka godzin to
potrafi sie sam z siebie zresetowac. Nigdy nie dzieje sie to gdy nic nie
robie, na przyklad wystarczy cos kliknac, ale jakas akcja musi byc, nie ma
czegos takiego ze stoi i sam z siebie. Proc jest chlodny (ma radiator+dwa
wentyle) chipset tez letni.... W grach sie nie tnie (no raz sie zdarzylo,
ale to chyba raczej bug w grze)
I nie wiem co to... czy komp ktoremu brakuje pradu dawalby takie objawy??
Z gory dzieki.... juz nie moge z tym swoim komputerem.

--
Pozdrowienia
Konrad Starzyk