Re: bios - ecs k7vza 3.3b

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 00:44:11 MET DST

Witam.
jokey <jokey_at_skrzynka.pl> napisał(a):
> posiada ktos najnowszy bios (jak sie nie myle 3.3b) do plyty ECS
> K7VZA i moglby mi podeslac lub podac linka do polskiego serwera z
> mirrorem ecs'a albo cos ? Bo sie strasznie kiepsko ciagnie z tego
> calego Tajwanu :( I przy okazji p wrazenia po upgradzie biosu poprosze
> ;)

Ja ściągłem ze stronki amerykańskiej ECS'a www.ecsusa.com.
Są też wersje niemiecka(www.elitegroup.de) i angielska (www.ecs.uk.com),
ale jakoś nie miałem okazji sprawdzić ich.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek-zone.prv.pl
"Mężczyzna umiera ze zmęczenia, kobieta - ze zmartwienia."