problem z modemem pod win 2k

Autor: Mariusz (cwiara_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 01:12:53 MET DST

wlasnie, teoretycznie win2k instaluje modem, i dziala on prawidlowo, ale nie
moze go wykryc - tzn uwaza ze jest nie podlaczony do komputerka.
przesiadam sie teraz z win 98 i wiem ze tam modem byl na comie 4 lub 3 - co
moglem dowolnie zmieniac, tu nie mam tej zakladki, i w dodatku same
klopoty...

nie wiem tez gdzie w win 2k operuje sie comami, teoretycznie dodalem na hama
3, i 4 ale nie sa uruchomione...

sprzezt
amd anthlon 1,4
epox kt7a+ (jakos tak)
modem poentagram omen

najnowsze sterowniki z multimedia vision

cwiara_at_pf.pl