Combo (nie wiem czy to tu)

Autor: Krzysztof Kwaśniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 23:06:29 MET DST

Witam
Kolega chce kupić kombajn. To znqaczy drukarka (atrament) + skaner + ksero +
fax.
Ja mu stanowczo odradzam twierdząc że tak to nic z tych żeczy nie będzie
dobre.
Jakie jest Wasze zdanie? Jakie są średnie koszty eksploatacji takiej
zabawki?
Co byście ewentualnie polecali (nie ma być okropnie drogie)? Gdzie by można
poczytać jakieś testy, rankingi w netcie?
Szukałem i znalazłem testy wszystkiego ale nie Combo :(
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm