Re: Kazaa.com i ich reklamy!

Autor: mk180014 (mk180014_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 17:15:23 MET DST

> nie). Wiec w związku z tym mam małe pytanie czy da się jakoś wywalić (z
> plików rejestru, czy czegoś takiego) uruchamianie tych stron. oczywiście
> odpada reinstalacja systemu i kasowanie kazy

zobacz: start / uruchom / msconfig.exe / zakladka autostart.i metoda prob i
bledow ustal ktory to program dzialajacy w tle za to odpowiada.

nie wiem czy to od kazaa.com (a mozliwe, bo ja tez instalowalem), ale mi
niedawno zainstalowal sie jakis programik, bodajze gator i tez wyskakiwaly
reklamy.

MIron