Re: Dynamic Drive Overlay (DDO)....

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 13:29:21 MET DST

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <jankur_at_ki.onet.pl> napisał w wiadomości
> co to jest ? Pyta o to "sam" Norton Rescue, a raczej stwierdza, że mój
dysk
> używa takich sterowników (DDO), zatem on (Norton) nie może wykonać
dyskietki
> ratunkowej. Co mogłem przeczytałem, ale nic nie znalazłem.

jest to rodzaj "sterownika" do dysku twardego,
który umożliwia zobaczenie całej jego powierzchni przez
płytę główną starszego typu, która normalnie zobaczyłaby
tylko jego część. jeśli masz nowy komp, możesz
usunąć DDO za pomocą disk managera, (istnieje ryzyko utraty danych).
obecność DDO przejawia się odpowiednim splash-screenem
podczas bootu kiedy system zaczyna czytać z dysku
(np. napis Seagate ontrack disk manager).
jeśli nie masz tego splash screena, może masz starszy dysk w
nowym kompie, wtedy chyba DDO jest pomijany.
najlepiej ściągnij sobie pakiet
dysk managera ze strony producenta dysku i poczytaj helpy,
jest to dość ryzykowna dla danych zabawa

--
grzech
odpowiadając na priv, usuń