Re: SB Live - problemy ze sterownikami na W98 SE.

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 13:06:13 MET DST

Użytkownik " Jimi" <janek11_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Po zainstalowaniu sterowników do SB Live 5.1 (z oryginnalnej płytki)
zaczął
> mi się pojawiać błąd Msgsrv32. Czy ktoś już miał podobne efekty. Czy
> ściągnicie innych sterów z netu może tutaj coś poprawić > Jeśli tak, to
> którą wersję sterów polecacie so W98SE ?

do live5.1 jest specjalny pakiet lw3 (ma około 17 mb)
do tego są najnowsze sterowniki, mają 3.6 mb,
 SBLW-WDMDR-1-Us
ale zostały wycofane ze strony kreativa (były tylko 2 dni),
zobacz co tam teraz jest do ściągnięcia, w razie czego poślę
ci to co mam na priv w kilku kawałkach

--
grzech
odpowiadając na priv, usuń