Re: Bios Checksum Error

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 15:57:03 MET DST

mi$iek <misiekpm_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> A moze sprobuj jakis stary Bios, starsza wersje. A kopi tego co byl nie
> zrobiles ? Czy to nie stalo sie przy wgrywaniu nowego, tylko tak samo z
> siebie ?

Próbowałem kilka biosów do tej płyty i nadal nic.
Nie bawiłem się wcześniej w upgrade'y bios'a, ten komputer
mam od niedawna więc darowałem sobie, gdyż jest to nowy sprzęt.
Co do kopii to niestety w trybie w którym się uruchamia nie można
zrobić kopii. Chyba nie ma zaimplementowanego zapisu. Można jedynie
uruchomić coś z dyskietki i odczytać.

Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek-zone.prv.pl
"Mężczyzna umiera ze zmęczenia, kobieta - ze zmartwienia."