Re: ABIT KT7-RAID, HPT370 Problemy ze steronikami , sorki dlugie - pomocy !!!

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 14:45:33 MET DST

Robek napisał(a):

> No i po ponownym uruchomieniu system sie zawiesza.
> Po ponownym wylaczeniu i wlaczeniu komputera system startuje ale po
> wejsciu
> do Menadzera Urzadzen przy wpisie:
> HPT 370 UDMA/ATA100 RAID Controller pojawia sie wykrzyknik i po
> wejsciu we wlasciwosci jest informacja ze to urzadzenie zostalo
> wylaczone poniewaz przy
> poprzedniej probie ladowania system zostal zatrzymany itd, itp.
> Nie ma tez wpisu HPT RCM DEVICE, ktory to wpis widnieje na screenie
> z instrukcji.
> [...]

Bios 4A OK, sterowniki ściągnij 2.11.1008 (zdaje się).
Ja to zrobiłem tak, że na czas instalacji sterów do HPT przełączyłem
dysk do kontrolera Via. Po poprawnym zainstalowaniu sterowników, dysk
przyłączyłem znowu do HPT i już wszystko działało OK. Pod Win2k i WinXP
problemy te nie występują, gdyż można w czasie instalacji systemu
zapodać stery z dyskietki (poza tym XP ma już sterowniki do HPT
wbudowane).

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki