Klawiatura multimedialna

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 13:48:04 MET DST

Witam

Zamierzam kupić klawiaturę "multimedialną" w zasadzie tylko po to, aby móc
regulować głośność za pomocą dodatkowych przycisków (inne sposoby sterowania
głośnością mam mocno ograniczone). Chciałbym się zatem dowiedzieć, które
klawiatury (a w zasadzie sterowniki dołączane do których klawiatur)
umożliwiają niezawodną regulację głośności w każdej sytuacji, także wtedy,
gdy uruchomiona jest np. gra. Ponadto sterownik musi działać z "Creative
Mixerem". Oglądałem sterownik do klawiatur A4Tech - wygląda bardzo
"solidnie", ale czy spełnia moje wymagania? Dodam jeszcze, że klawiatury
"bardzo markowe" (Logitech, Microsoft) raczej odpadają ze względu na swoją
cenę. Z góry dzięki za odpowiedź.

Zbyszek T.