lama podkreca stare graty (AMD K6 300Mhz)

Autor: Borzoj (borzoj_at_pingu.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 13:34:12 MET DST

Mam procka AMD K6 300 Mhz, na plycie 100Mhz. Chcial bym go podkrecici na
350Mhz.
W tym celu przestawiam zworke na plycie z mnoznika 3x na 3.5x, po czym
uruchamiam komputer.
Ten wstaje, pokazuje mi info na poczatku, ze procesor jest taktowany 350Mhz
i rozpoczyna uruchamiac winde. W pewnym momencie znika ekran z oknem i
zamiast niego pojawia sie jakis kosmiczny komunikat o bledzie i wsio zwisa.
Nie znam sie na tym ani troche, ale ktos mi rzekl, ze powinienem takze
zmienic napiecie.
Niestety nie mam instrukcji do plyty, ale wiem, ze zworki do zmiany napiecia
sa opisane na plycie.
Nie wiem tylko na jakie napiecie powieniem przestawic i z tym pytaniem,
zwracam sie do was - pomozcie!

pozdrowka
borzoj

This will be your new motto: dance like it hurts, love like you need money,
work when pepole are watching.
Dogbert