Problem ze skanerem

Autor: Sebastian Walkiewicz (seba_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 12:51:13 MET DST

Witam wszystkich

Mam nastepujacy problem ze skanerem Mustek ScanExpress 6000P.
Jednakze ostatnio zmienilem komputer do ktorego wspomniany skaner jest
podlaczony. I zaczeły sie problemy.
A mianowicie skaner odmawia współpracy wyswietlajac komunikat :
"Scanner not connected, please check the cable".
Lampa skanera nie zapala się podczas startu programu Watch (taki program
do skanera który ładuje sie przy starcie systemu.
Problem nie jest trywialny z tego względu, że po pierwsze wszystkie
kabelki sa podlaczone prawidlowo, a po zmianie komputera na ten z ktorym
pracowalem poprzednio problem znika. Probowalem juz roznych manewrow -
zmian konfiguracji portu LPT (wyprobowałem ECP+EPP, EPP v1.9, EPP v1.7),

podlaczenia samego skanera (bez drukarki), reinstalacji driverow skanera
i drukarki (w roznej kolejnosci).
Wydaje mi się, że przyczyna lezy w jakima utajonym konflikcie
sprzętowym.
Konfiguracja mojego komputera jest następujaca (troche juz zabytkowa):

Płyta główna : M575 chipset TXpro
Procesor: AMD K6 233 MHz
32 MB RAM
Karta grafiki: Diamond Viper v330 (na układzie RIVA 128 4MB)
Karta TV : PixelView PV BT878P+ w/FM (na układzie Booktree 878)
Drukarka Epson Stylus Color 400 (działa ze skanerem w innej konfiguracji

komputera)
System: Windows 98 2 edycja
Port LPT ustawiony w biosie na tryb ECP+EPP

Czy ktos spotkal z podobnym problemem ?
Czy jest jakiekolwiek rozwiazanie tego problemu ?

Z gory dziękuję za odpowiedz

Sebastian Walkiewicz