Problem z zasilaczem???

Autor: Olej (olej_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 12:58:14 MET DST

Witam.
Miewam ostatnio drobne problemy z kompem np. strasznie szumi karta muzyczna
jak nic nie robie a jak robie to tak jak by mi karta przekazywala co sie
dzieje w kompie (np. slysze po natezeniu szumow ze mi sie kompakt lub twardy
rozpedza itp.) Telewizji z tunera praktycznie sie nie da ogladac tak buczy.
Ktos mi rzucil pomysl, ze to moze byc problem za slabego zasilaczaa (mam
230W).
Acha - problemy wystepuja od kiedy zrobilem upgrade z Cel 366 na Cel 900.
Prosze pomozcie!
                                Olej

P.S. Tak wogole - jakie moga byc skutki i objawy posadania za labego
zasilacza?