czym formatować??

Autor: sparky (sparky10_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 09:59:28 MET DST

witam
czym mozna sformatować dysk który nie daje sie sformatować standardowymi
programami typu pqmagic? Dzysk ma chyba jakieś bad sektory. Kiedys
miałem tak stary dysk 40MB i pomogło formatowanie na niskim poziomie.
Ale to był stary program i stary dysk. Czy teraz są jakieś programy do
formatowania na niskim poziomie nowszych dysków?? Ten mój to Segate 1,2
G ( znowu nie taki nowy)

pozdrowienia