EPSON PHOTO 1290

Autor: Piotr Kierzkowski (pkviper_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 09:04:39 MET DST

Hejka !

Jak jest z tuszami do tej drukarki? 6 "kolorow kolorowych" i 1 czarny
zamontowane na karetce, czy trzeba przekladac kolorowe uzupelniajace z
czarnym?

A poza tym, co sadzicie o tej drukarce? Nie bedzie ona uzywana do jakichs
bardzo profesjonalnych celow, zalezy mi tylko na bardzo dobrej jakosci
wydrukow zdjec (jakosc HP 930, a zwlaszcza "interpolacja" przejsciowych
kolorow za pomoca drobnych kropeczek na jasnym tle, mi nie odpowiada), od
czasu do czasu jakis tekst tez sie ma na tym wydrukowac, chociaz pewnie
szkoda takiej drukarki do tekstu, co?

Z gory dzieki za wszelkie opinie! :-)

Pozdrowka!

Piotr Kierzkowski, pkviper_at_box43.gnet.pl