Re: ECS-K7S5A i UDMA 100

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 07:27:41 MET DST

Użytkownik Darecki <figursky_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Witam. posiadam plyte ECS-K7S5a i wszystko jest OK tylko, ze nie moge w
> zaden sposob zainstalowac i uruchomic UDMA.
> W biosie widzi go jako UDMA 100
> Dysk Samsung 40 Mb UDMA-100
> Za wszelkie infa z góry dziekuje.
> Darek F.
______________________________________
mialem ten sam problem z podobna konfiguracja co Ty
Tez dysk Samsunga tyko ze 20-tka

niestety problemu nie rozwiazalem z braku czasu (komp zostal za szybko
sprzedany _a nabywcy i tak nie zalezalo na transferze _komp do biura)
Sciagnij nowy bios i zobacz czy cos to da
Programikiem DOS-owym do zmiany parametrow dysku tez nic nie wskurasz _to
chyba nie sprawa twardziela bo ja testowalem go na Abicie VH6 i chodzil jak
burza
na K7S5a wyniki w sandrze mial gorsze niz UDMA 33(niestety)
Pozdrawiam
Blesso