GTS 2 PRO Leadtek

Autor: news.onet.pl (cosmma_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 02:06:38 MET DST

To są właściwie dwa pytania. Dlaczego na karcie tej w 3dmark 2000 wynik mam
prawie identyczny jak na Geforce DDR. Probowalem roznych sterownikow ale nic
sie nie zmienia. W typowych ustawieniach mam 4100 pkt na PIII 500. To chyba
troche malo.

Po drugie zauwazylem ze w windows ME procesor jest prawie caly czas
wykorzystywany w okolo 20 procentach chociaz wszelkie aplikacje i zadania są
wyłączone.

Jesli chodzi o sprzet itp. to nie jestem nowicjuszem ale powyzsze fakty
troche mnie zadziwiaja.

Za pomoc z gory dzieki.

cosma_at_obywatel.pl